Recent Images


Liefde Gedig Vir My Skoonma

Ek onthou toe jy wieg wieg in my arms le op n guy fawkes aand op mosselbaai en vir my singend van appelliefies. Rina erken vandag dat sy respek gehad het vir my ma maar dat dit moeilik was om die hegte ma seun verhouding tussen ons te hanteer.

liefde gedig vir my skoonma is important information accompanied by photo and HD pictures sourced from all websites in the world. Download this image for free in High-Definition resolution the choice "download button" below. If you do not find the exact resolution you are looking for, then go for a native or higher resolution.
Don't forget to bookmark liefde gedig vir my skoonma using Ctrl + D (PC) or Command + D (macos). If you are using mobile phone, you could also use menu drawer from browser. Whether it's Windows, Mac, iOs or Android, you will be able to download the images using download button.

Wees Trots Suid Afrikaans Quotes And Jokes Wees Trots Suid Afrikaans Quotes And Jokes

Want haar waardes is in liefde in geloof en in hoop.

Liefde gedig vir my skoonma. Dankie vir al die liefde die wysheid vir mamma se ore ma se goeie hart dat ma my geleer het dat daar altyd iets beter is wat vir my voorle. Sy bly vir my n misterie want in alles is sy goed. Liefde vorm wanneer picasso sy kwas in rooi doop en die buitelyne van jou mond op canvas vorm die gousblomme op die dorre karoo vlaktes knoop en jy my lam wat met jou lyf in my leplek nesmaak.

Hilde n gediggie vir skoonma. Vir liefde geskryf deur johan vorster c inhoud huis uitgewers uitgevoer deur lianie may en jay. Moenie verlief raak op hoe ek lyk.

N gediggie vir skoonma. Dikwels verdiend want mas van seuns wil nog oor hul seuns waak. Pappa was nog altyd my eerste liefde.

Jou liefde sal om my verstyf. Stuur gedigte in as skrywer en wys jou gedigte vir die wereld en suid afrika waar afrikaans kook. Afrikaanse gedigte en digkuns van kultuur in afrikaans deur afrikaanse skrywers.

Aan my liefste mamma. Early bird aan my liefste mamma. Lees voort sleutelwoordeaanvaar my soos ek is gedig liefde liefdesgedig nes ek is raak verlief op my nes ek is verlief gedig wees lief vir my nes ek is wie ek is.

Baie geluk met ma se verjaardag ons bid ma vrede vreugde voorspoed geluk gesondheid en baie liefde toe vir die volgende lewensjaar. Liefdes gedig vir jou lewensmaat jys geskape vir my deur die vader daar bo jys my ander helfte dit is wat ek glo jy vul my aan jy maak my ek jy beskerm my met jou liefde wat my bedek jys my vrede as die storms woed in my jys my blydskap as die hartseer my wil onderkry jy ken my gedagtes selfs beter as wat ek doen. Ek is dankbaar vir die beste mamma wat myne is.

Stuur gedigte in as skrywer en wys jou gedigte vir die wereld en suid afrika waar afrikaans kook. My pa het sy gemaklik as ouer aanvaar. Pappa het my laat glo in ware liefde in respek in geluk dat lewe nie altyd so ernstig hoef te wees nie.

Moenie verlief raak op my as ek opgetof is vir werk nie. Verfilm en redigeer deur gerhard van rooyen spheratical productions aanlyn. My skoonma is nou die in ding om te he.

Stuur e pos aan vriende aangaande hierdie gedig. En dis gewoonlik die skoonma wat in die skurk rol ingeskryf word. Rapporteer fouteongewenste inligting rakende die gedig.

Afrikaanse gedigte en digkuns van kultuur in afrikaans deur afrikaanse skrywers.

Birthday Poems Greeting Cards Images Collection Birthday Poems Greeting Cards Images Collection

Kinkels En Kreukels Waar Spatsels Gedagtes Woorde Word Kinkels En Kreukels Waar Spatsels Gedagtes Woorde Word

42 Best Mammie Images Afrikaans Quotes Afrikaanse Quotes 42 Best Mammie Images Afrikaans Quotes Afrikaanse Quotes

Warra Vaak Posts Facebook Warra Vaak Posts Facebook

November 2016 Digby U November 2016 Digby U

N Gedig Vir My Vrou N Gedig Vir My Vrou

Boepie Blues Die Liefde Wat Net ʼn Ouma En Oupa Kan Gee Boepie Blues Die Liefde Wat Net ʼn Ouma En Oupa Kan Gee

N Hartseer Totsiens Vir Aj Review N Hartseer Totsiens Vir Aj Review

Happy Birthday Grandma Programme Op Google Play Happy Birthday Grandma Programme Op Google Play

Met N Knippie Sout Pitkos Vir Die Fynproewer Dankie Aan Met N Knippie Sout Pitkos Vir Die Fynproewer Dankie Aan

Senior Usb Stick Quotes And Jokes Senior Usb Stick Quotes And Jokes

Die Trane Wat ʼn Ma Net Agter ʼn Toe Deur Kan Huil Maroela Media Die Trane Wat ʼn Ma Net Agter ʼn Toe Deur Kan Huil Maroela Media

My Moeder In Die Hemel Ink Ink My Moeder In Die Hemel Ink Ink

Litnet Litnet

Gebed Vir My Ma Afrikaans Prayer Mamamia Afrikaans Gebed Vir My Ma Afrikaans Prayer Mamamia Afrikaans

Ek Het My Vrou Op N Love Journey Geneem Intiem Ek Het My Vrou Op N Love Journey Geneem Intiem

Love Caption Pictures Quotes And Jokes Love Caption Pictures Quotes And Jokes

Republikein20190705 Pages 1 20 Text Version Fliphtml5 Republikein20190705 Pages 1 20 Text Version Fliphtml5

My Gebed Vir Jou Afrikaanse Quotes Inspirational Quotes My Gebed Vir Jou Afrikaanse Quotes Inspirational Quotes

Gedigte Kort Verhale Posts Facebook Gedigte Kort Verhale Posts Facebook

Pin On The Thing Pin On The Thing